Wat doen wij?

ViaFormance helpt u het beste uit mensen te halen en zo te groeien naar een excellente organisatie. Door onze kennis en jarenlange ervaring in uiteenlopende branches en onze expertise op het gebied van Organizational Behavior Management (OBM) zijn wij in staat de prestaties in uw organisatie meetbaar en structureel te verbeteren.

OBM is dé praktische en wetenschappelijke methode die zorgt voor structurele en blijvende gedragsverandering binnen organisaties. Het is gebaseerd op de wetenschap van de gedragsanalyse en gestoeld op de elementen van meting, analyse en sturing van menselijk gedrag. Deze evidence based methodiek wordt door diverse Fortune 500 bedrijven al jaren met succes toegepast. Inmiddels profiteren ook in Nederland al vele organisaties van de toegevoegde waarde van OBM.

Al benieuwd naar uw prestaties? Wij reiken u naast de quick wins tevens tools aan waarmee u op de langer termijn ook continu kunt verbeteren. Klik hier voor meer informatie over onze diensten.

Wie zijn wij?


David Polinder

ViaFormance is opgericht door David Polinder. Hij kwam op jonge leeftijd al in aanraking met de vraag: “Waarom doen mensen wat ze doen en hoe haal je het beste uit medewerkers?” In zijn werk als projectcoördinator in de complexe wereld van de civil engineering kwamen deze vragen dagelijks voorbij. Hier is de basis gelegd voor zijn interesse en passie voor mensen en hun gedrag. Toen David met Organizational Behavior Management in aanraking kwam vielen de puzzelstukjes dan ook op z’n plaats.

“De wetenschap heeft altijd veel moeite gehad met een goede vertaling van onderzoeksresultaten naar een praktische toepassing voor het bedrijfsleven. Organizational Behavior Management weet deze kloof bijzonder goed te overbruggen. De gedragsanalyse, waar OBM op gebaseerd is, is een nog jonge wetenschap, maar de resultaten zijn verassend. In de VS wordt de gedragsanalyse al enkele decennia succesvol toegepast bij toonaangevende organisaties, waaronder diverse Fortune 500 bedrijven. Ook in Nederland zijn inmiddels al honderden cases waarin OBM haar waarde bewezen heeft. “Als man van de praktijk was ik altijd al op zoek naar een juiste verbinding tussen theorie en praktijk. Met OBM heb ik deze gevonden!”

David specialiseerde zich in Organizational Behavior Management via de Vrije Universiteit Amsterdam en is hiermee Certified OBM Trainer/Coach en als geaccrediteerd Trainingspartner verbonden aan het Aubrey Daniels Research Institute for Behavior Analysis van de Vrije Universiteit Amsterdam. Met een schat aan praktijkervaring, een positieve levenshouding en een brede ontwikkeling en interesse helpt hij organisaties het “beste uit mensen te halen” waardoor organisatieveranderingen versnellen en prestaties meetbaar verbeteren. Met minder druk en meer plezier!

Contact met David?

+31(0)6 298 20 174

info@viaformance.nl  

Profiel  



Merel Foppen

Merel is het meesterbrein van ViaFormance als het gaat om Sales, Marketing en alles wat maar met klanten en klantcontact te maken heeft. Ze heeft jarenlang ervaring in zowel warme als koude acquisitie, sales- en marketingstrategie en business development. In haar vroegere functies behoorden ze tot de topperformers in haar vakgebied. Ze vervulde diverse uitdagende functies zoals Field Sales Representative, Accountmanager New Business, Key Accountmanager, Major Accountmanager, Sales, PR & FO Specialist en hoofd commerciële binnendienst. Door deze ervaring en een voortdurende kennisontwikkeling heeft zij een proven trackrecord op weten te bouwen en is daardoor zeer goed in staat behoeftes van haar gesprekspartners te doorgronden. Merel bezocht tijdens haar werk duizenden organisaties waardoor zij in staat is op alle niveaus te communiceren en te adviseren, van directie tot de werkvloer. De expertise van Merel wordt zowel intern als extern ingezet. Intern is ze verantwoordelijk voor de sales- en marketingstrategie, het creeren van new business en voor de business development van ViaFormance. Extern helpt zij onze klanten met vraagstukken op het gebied van klantenmanagement, zoals:

  • Succesvol in gesprek komen met nieuwe klanten
  • Huidige klanttevredenheid verhogen
  • Klanten behouden, klantloyaliteit verbeteren
  • Klantcommunicatie verbeteren, offertes, mailingen en telefonisch contact
  • Klachten op een correcte manier behandelen (van een klachtenklant naar een promotor)

Merel is een enthousiaste en bevlogen professional met een frisse en analytische aanpak waardoor ze snel tot de kern weet door te dringen en ware waarde kan toevoegen voor zowel ViaFormance als onze klanten! Wilt u ontdekken welke waarde dit is? Vraag het haar gerust!

Contact met Merel?

+31(0)6 512 62 655

merel@viaformance.nl

Profiel

Wat zeggen anderen over ons?

"Onlangs heb ik een workshop OBM gevolgd bij David Polinder. Hij weet een lastig thema als 'gedragsverandering' binnen organisaties zo te introduceren dat ik vanuit de complexiteit een doorkijk kreeg op een route, die kan leiden tot verandering. Ik vermoed dat verschillende organisaties en bedrijven met deze strategie een nieuwe impuls kunnen geven aan een opwaartse beweging, die leidt tot zichtbare en meetbare prestatieverbeteringen."  H. Staal - Projectleider Sociale Dienst Veluwerand                                                                                                                                                     


“David kan in korte tijd de vinger op de zere plek leggen en met doelgerichte vragen de hulpvrager zelf richting oplossing laten komen. Helder, doelgericht, effectief! Dank je David!”  Nelly Boer - Directrice Uw Eigen Secretariaat


“Duidelijk en stap voor stap door Organizational Behavior Management en goed aangesloten op onze doelgroep, het onderwijs.”  Frank Hubert – Managing Director Educate2Work Consultancy


"Herkenbaar! Maar nu met duidelijke woorden omschreven. Heel fijn om deze inzichten mee te nemen en te gaan vertalen naar mijn werkzaamheden. Nogmaals; de fijne structuren geven eindelijk nieuwe handvatten voor in de praktijk." Renee Sterk, Adviseur Breda Actief


"Een plezierige training die David Polinder "levend" maakt door met elkaar na te denken over een praktijkvoorbeeld. Overigens met voldoende theoretische onderbouwing. Interactie is hierin cruciaal en dat begrijpt hij."  Adrie Grooteboer - Directeur Human Group BV


“Helder verhaal dat duidelijk bijdraagt aan de erkenning van persoonlijke kwaliteiten en prestaties van individuen op de werkvloer. Ik verwacht dat de inzet van dit instrumentarium(OBM) een grote impact heeft op het plezier dat mensen ervaren op hun werk.” G, Rooijackers - Information Manager Qolor BV