Klantenmanagement Klanttevredenheid verhogen

Hoe trek je als organisatie de juiste klanten aan? Wordt hierbij ook rekening gehouden met winst % en potentieel. Komt u als organisatie makkelijk in contact met nieuwe klanten? Hoe communiceert u met uw klanten en worden klachten op een correcte manier afgehandeld?

Viaformance helpt u bij het verbeteren en inzichtelijk maken van resultaat. Denk hierbij aan het vaststellen van KPI’s zoals bijvoorbeeld het aantal klanten, de verdeling (New Business en Bestaand), klantprestaties (omzet/ winst/ klanttevredenheid), klantloyaliteit, Net Promotor Score (NPS) en de orderconversie.

Als het huidige resultaat inzichtelijk is bepalen we het gewenste resultaat. Waar willen we staan en wat hebben we daarvoor nodig? Welk gedrag willen we zien om dat resultaat te behalen?

 U wilt bijvoorbeeld;

  • Succesvol in gesprek komen met nieuwe klanten
  • Huidige klanttevredenheid verhogen
  • Klanten behouden, klantloyaliteit verbeteren
  • Klantcommunicatie verbeteren, offertes, mailingen en telefonisch contact
  • Klachten op een correcte manier behandelen (van een klachtenklant naar een promotor)

Door onze successen en jarenlange ervaring op het gebied van persoonlijke verkoop weten wij als geen ander waar de klant blij van wordt. Wij helpen u bij uw vraagstukken op het gebied van klantgerichtheid, klantcontact en klanttevredenheid.